NUGGETS vs TRAIL BLAZERS | Historic 4OT Instant Classic | Game 3

In the first 4OT game in the NBA Playoffs during the shot clock era (1954-55) and second 4OT game in NBA Playoffs history (Boston vs. Syracuse, March 21, 1953 Game 2 Eastern Division Semifinals), the Trail Blazers defeated the Nuggets 140-137 to take a 2-1 lead in this best-of-7 series. C.J. McCollum led all scorers with an NBA Playoff career-high-tying 41 points (18 points in the 4 overtimes combined), 8 rebounds and 4 steals for the Trail Blazers in the victory. Nikola Jokic recorded 33 points (13-25 FG), 18 rebounds and 14 assists in 65 minutes of play. Jokic is the only player in NBA Playoffs history to record such a stat line and recorded the 4th-most minutes played in a single NBA Playoff game.

Game 4 🏀: Nuggets vs. Trail Blazers:📅: May 5th , 7:00pm/et :📺: ABC

For Full Game Recaps visit: https://bit.ly/2MQ6ijV

Subscribe to the NBA: http://bit.ly/2rCglzY

For news, stories, highlights and more, go to our official website at http://www.nba.com

Get NBA LEAGUE PASS: http://www.nba.com/leaguepass

#Nuggets #Trailblazers #NBA

100+ comentarios:

Eric Johnson
Eric Johnson:
You know its a classic when they gotta start the video in the 4th quarter
BigHandsome519
BigHandsome519:
Those fans probably didn't get home till 3 in the morning lol got their money worth tho
LeThanos
LeThanos:
Respect to all players. Absolutely incredible game to watch. That's what the NBA is all about
Owl x Art
Owl x Art:
Jokic missed that ft on purpose so the game can end lmao
Europa
Europa:
Blazers been putting up some classics this playoffs
Official Beam
Official Beam:
For everybody talking about the jokers stamina. U try running 250lbs up and down a court for over an hour while also pushing around grown men... U would be gassed too.
Manny
Manny:
The first _quad overtime_ playoff game in *66 years*
Elijah Jukes
Elijah Jukes:
Nuggets- I can do this all day
Blazers- I know, I know
John Wu
John Wu:
best meme for this game would be captain america "i can do this all day"
Carlos Garcia
Carlos Garcia:
I wanted the Blazers to win, but low key wanted a 5th OT cause why not
Liberty Lillibridge
Liberty Lillibridge:
that was like a 4 hour game lmao
Elijah Richardson
Elijah Richardson:
you know it a great game when its longer then endgame lmao.
angeal97
angeal97:
Man, Jokic basically played 2 games in 1 🤣🤣
Croxbox 52
Croxbox 52:
From tip-off straight to the middle of the 4th😂
Dhaka Dhaka
Dhaka Dhaka:
Y'all just made Jokic lose weight and get shredded after this game. Y'all done messed up now.
Imiko
Imiko:
CJ, Hood, Kanter and Harkless all made great contributions that gave Portland the W. All of those guys deserve a pat on the back incredible performance of sheer will. Rip City!!!!!!!
2020 BE OVER ALREADY
2020 BE OVER ALREADY:
This game took so long that russell westbrook went to the 2020 playoffs and got eliminated first round again
Testos Tyrone
Testos Tyrone:
I'm happy for Rodney Hood. He's capable of being a solid 3rd scoring option for Portland. He & Kanter 3a & 3b.
Thouxanband Swavy
Thouxanband Swavy:
Best series to watch in the West 🔥💯💯
Lance Mitchell
Lance Mitchell:
Blazers are playing with so much heart gotta love it
Your Friendly Neighborhood Smark
Your Friendly Neighborhood Smark:
Rodney Hood wanted to go home
Robert
Robert:
Respect to every single player,historic game!
ND
ND:
Is it Dame time?

“NOPE”

It’s triple overtime 😂😂
The Pop Bubble
The Pop Bubble:
John Havlicek, who passed away last week, and who played in the famous 3 OT Celtics vs Suns Game 5 in 1976, would be proud.
tired &hungry
tired &hungry:
I’ve been watching, playing, and studying basketball my whole life. This was some of the purest, well-played, and hard fought basketball I’ve ever seen. Both team battled hard. Both squads played for each other. This is what basketballs all about.
Hannah Frederick
Hannah Frederick:
I aged 40 years watching this game.
SlimeBall Ty
SlimeBall Ty:
you know it’s a long game when the highlights start in the 4th quarter
Leo Hicks
Leo Hicks:
My brain is still trying to process what just happened.
Moses Devadass
Moses Devadass:
About time we get a game that’s entertaining
Lazaro
Lazaro:
Rodney hood is important!
salty coconut
salty coconut:
Video: starts
*ten seconds later*
Video:fourth quarter




That’s how you know your about to watch a great Game
Shaw TV
Shaw TV:
The best playoff game ever both teams wanted it more💯
Robert M
Robert M:
Now that's playoff basketball at its finest great game both teams deserve that win respect to both teams
Helzehen03
Helzehen03:
Both teams played hard.
Tanya Jackson
Tanya Jackson:
What a great game by both teams so glad Blazers won though
Earl John Pil
Earl John Pil:
Am gonna miss this crowd reactions this year's playoffs
bubbazooie
bubbazooie:
Portland fan. I got high respect for Denver. win or lose this.( "Pounds chest") a lot of respect.
Karma
Karma:
Now imagine how interesting it would be if the blazers or nuggets made it to the WCF to face the warriors without KD!?!?!?
Omary Spraggins
Omary Spraggins:
The best game ever
the Crossover
the Crossover:
Can you imagine the intensity of the game once they went to overtime it was already intense because it's a playoff game but with every overtime like how could you even breathe
Sime'on Manzac11
Sime'on Manzac11:
5.25 out of 5 Stars


I mean,...what can I say? This game was incredible. The NFL, NBA, and NHL are just giving us instant classics that will be remembered forever. As for this game, a war of literal attrition had ensued. Both teams played their hearts and souls out for 4 overtimes and I know their tired by know. I don't want this series end to end and the Nuggets & Trailblazers should go to 7 games.
liu travis
liu travis:
What I wanna know is, how much weight did Jokic lost during this game?
Go Yammit
Go Yammit:
This was an amazing historic game I'm so glad we got the W #ripcity
F. D.
F. D.:
Kanter played 56 minutes! Absolutely, can play Kanter!!!
G Atencio
G Atencio:
One year ago today, this game was so satisfying to watch
Andreas Sanchez
Andreas Sanchez:
I love the Nuggets more and more!!! After this Year i LOVE IT so much after the Clippers
RzoneProductions 2k
RzoneProductions 2k:
I’m a kings fan but I remember watching that game and just saying “Rodney hood is a bad man” to myself lmao
based god
based god:
:30 already the fourth quarter and the video still got 9 minutes left
Nedu Dee
Nedu Dee:
This is CJ Mccollum's time. Dude got heart. Phew!
OxnardMontalvo
OxnardMontalvo:
Game recap starts in the 4th quarter. Love it
Tomato Lord
Tomato Lord:
"I can do this all day"
Ryan Nelson
Ryan Nelson:
That was a nail biter.
Lj Wavy
Lj Wavy:
I went to sleep in the 3rd and I was like damn then I see there in OT
A1486
A1486:
I remember watching this game in my hotel in New York and had to get to the airport at 5:30am! The game ended at 3am! Had a solid 2 and a half hour nap!
M_a_s_o_n23
M_a_s_o_n23:
"so good! In the second half of overtime!"
glenard coleman
glenard coleman:
The historic game my nuggets lost favors my nuggets in game 4.
Kshitiz Karki
Kshitiz Karki:
What a crazy game!!
Billy Kinkade
Billy Kinkade:
This was the best playoff game this year.
Laker#24
Laker#24:
This was the most insane game ever. Watch it love it was crazy! Both team fought so hard.
Bung Chew
Bung Chew:
*I feel so much pride reading all these positive comments about Portland... We've had our ups and downs, so I gotta relive moments from last year (versus this year lol)!* #ripCITY
BlueCJ
BlueCJ:
Man, this game is so good, one of the best I've ever watched and I'm not even a Blazers or Nuggets fan
Justin
Justin:
Wow what a game!
Elite Jordan
Elite Jordan:
I regret falling asleep during halftime lol
Last Of The Starmakers
Last Of The Starmakers:
Rodney Hood balling in the playoffs for his team unlike last year. Something seems funny just can't quite put my finger on it. 🤔
Jeffrey Owens
Jeffrey Owens:
Holy hell Batman. That basically sums it up.
slymonium
slymonium:
Imagine harkless hit the full court shot 😂
Victor Rodriguez
Victor Rodriguez:
I never seen a 4 ot game in my life , this was a good game!
Stephen Curry
Stephen Curry:
Great matchup I would love to see this again.
Trajan
Trajan:
Then he kicked a home run from the three point line on a rebound, little did he know that the ball was still in play so the other team got a touchdown LETS GOOO
Ah
Ah:
That rebound by CJ to hood was one of the most sneaky clutch plays I’ve seen
92euce
92euce:
They were fighting. 🔥🔥🔥🔥🔥

"And Joker says, 'Wait til they get a load of me.'" Haha. I love it.
iangpc
iangpc:
i miss this team :(
gary morseau II
gary morseau II:
Lmao they went straight to the 4th quarter 😂😂😂
Shawn
Shawn:
SMH I was standing up for all those overtimes!!! ... And I was in my living room!! Super intense!
-Sir WESLEE-
-Sir WESLEE-:
*Game so cold we jump straight to the 4th cuz there's plenty of game after* 😅
FL1PN0S1S
FL1PN0S1S:
that mouth watering blonde girl towards the end though, mama mia!!
Darth Maul
Darth Maul:
Wow that is crazy
M Σ N T V L
M Σ N T V L:
Love how the highlights start in the 4th like 15 seconds in LOL
jonathan quintero
jonathan quintero:
7:20 Mini ladd looks so done 😂
Isaac Tarnasky
Isaac Tarnasky:
As a Blazers fan even though I know the result I still get so much stress watching this
I Do Funny Stop Motion Videos
I Do Funny Stop Motion Videos:
I love how they skip right to the 4th quarter lol
Melvin Reginald
Melvin Reginald:
Hood and Hill learned the experience with Cleveland.
SingV 1
SingV 1:
That was the best game I ever watched!
Sheeve Daily
Sheeve Daily:
I just watched a historical game
Rebellious Goat
Rebellious Goat:
I still remember when Rodney Hood scored 30 on Kobe in the first half while he was on the Jazz.
Helzehen03
Helzehen03:
Rodney Hood Arya Stark'd the game.
Adam Almighty
Adam Almighty:
I would've loved for this series to be the Western Conference Final!
Mrclassic7
Mrclassic7:
4 overtimes!!! That's crazyyyyy!
parkerbethke
parkerbethke:
I remember watching this live, being a big blazers fan it was crazy.
XxSpyroX
XxSpyroX:
Man can’t stop watching this 😆 one of my favorite games!
Oshin Boii
Oshin Boii:
Playing like it’s 1977 out there🔥
AitLin Of The Rebellion
AitLin Of The Rebellion:
we all started to forget our heroes - (McCollum) Harkless and Hood, maybe Seth :_)
Alpacha BOWL
Alpacha BOWL:
I'm crying I wish I watched this game
Hans
Hans:
I remember sleeping throughout the whole 3rd quarter and waking up in the 4th OT.
TimeCat5907
TimeCat5907:
Best Playoffs game I’ve ever seen
John zhao
John zhao:
I saw the title and I’m really sad this wasn’t a basketball game involving chickens.
Ricky Li
Ricky Li:
A much cleaner game than the other west semi final! This is the real NBA playoff! Respect to the players
jpiz224
jpiz224:
When you're wondering why the highlights begin in the 4th quarter 👀
Beat S
Beat S:
Now thats a game! 💯💪🏼
Anthony Diaz
Anthony Diaz:
This is the most entertaining, slept on, most competitive series in the playoffs right now.